פרעות לוד: פורעים ערביים השליכו בקת"ב לעבר בניין בעיר

    שלמה ריזל 1 Comment on פרעות לוד: פורעים ערביים השליכו בקת"ב לעבר בניין בעיר

    פורעים ערביים השליכו במהלך הלילה בקבוק תעברה לעבר בתים בשיכון חב"ד בעיר לוד | לא היו נפגעים אך נגרם נזק קל לבנין | המשטרה פתחה בחקירת האירוע

    צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים 
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

    הפרעות בלוד נמשכות: פורעים ערביים השליכו במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) בקבוק תעברה לעבר בתים בשיכון חב"ד בעיר לוד. בחסדי שמים לא היו נפגעים.

    תושבי לוד סיפרו הבוקר כי דקות לפני זריקת בקבוק התבערה לעבר בית יהודי, 15 איש ישבו בחצר שבה פגע ולמדו תורה יחד. לדבריהם, מפקד תחנת המשטרה לא הגיע לזירה בלילה, ותחושות ההפקרות וחוסר הביטחון שנוצרו במהלך מבצע שומר החומות לא עוזבות.

    סגן השר מאיר פרוש, הגיב לאירוע: "המדינה חייבת לטפל בפורעים בלוד ביד קשה. לא ייתכן שתושבים בעיר בישראל יפחדו לצאת מבתיהם ויהיה עליהם לארגן משמרות בכדי להגן על משפחותיהם. אשוחח עם השר לבטחון פנים ומפכ"ל המשטרה ולדרוש מהם נוכחות משטרתית בכדי להחזיר את השקט לעיר לוד".

    ח"כ מיכל וולדיגר: "כהמשך לכותרת המגוחכת שניתנה לישיבה שהתקיימה אתמול בוועדה לענייני ערבים בראשותו של עבאס, הנה לנו עוד השחתת רכוש יהודי וניסיון פיגוע בעיר לוד, ובדומה אמש גם ברמלה. אי אפשר ואסור לטייח. מדובר במעשי טרור וכך יש להתייחס אליהם".

    ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך הלילה הושלכו בקבוקי תבערה לעבר בניין ברח' בעל התניא בלוד. לא היו נפגעים, נגרם נזק קל. המשטרה פתחה בחקירת האירוע".



    1 תגובות

    מיין תגובות